onsdag den 26. januar 2011

Fashion Forward

I år fik Meadham Kirchhoff, Peter Pilotto and Todd Lynn British Council's Fashion Forward pris, som består af en hulens masse penge og adgang til viden om hvordan man får et mærke op at køre.

Her er min mening om designerne

AW10-kollektion

Meadham Kirchhoff
Manden har jo ingen fornemmelse for kvinder og deres kroppe. Efter min mening er det noget forfærdeligt uklædeligt smask. Hans AW10 kollektion er jo rent klædud-kasse kaos. Jeg kan sagtens forstå hvis han har fået prisen for at tænke anderledes, men jeg kender ingen kvinder der vil klæde sig sådan.

Spring Ready-to-Wear '11

Peter Pilotto
Utrolig talentfuld designer. Jeg synes han er meget nyskabende i den måde han skær sine snit på. Jeg ville dø for den råhvide jakke på billedet tv. Dog er der stadig nogle af hans looks jeg ikke helt kan følge. Blandt andet billedet i midten. Kjolen og bukserne gør bestemt ikke noget godt for hinanden, hvilket er ret synd, for det er to lækre items - kjolen måtte gerne være i mit klædeskab til sommer.

Spring Ready-to-Wear '11

Todd Lynn
Minimalisme med et edgy twist. Todd Lynn er nok den, af de tre designere, jeg bedst kan lide. Jeg elsker hans styling og at han ikke kun begrænser sig til en damekollektion men også bringer fornyet kreativitet ind i herremoden.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar