torsdag den 30. december 2010

New Years Fucking Eve!

Så er det i morgen at årets mest skuffende aften løber af staben. Jeg dropper personligt nytåret i år, og glæder mig til at vågne op 01.01.2011 uden tømmermænd, ømme fødder, en kjole med champangepletter, ødelagte sko, ondt i halsen, dårlig samvittighed, en fyrværkeriskadet pels og en tom bankkonto. Det eneste gode ved nytåret er at se hvor fine folk er.. Her er et bud på hvordan mit nytårsoutfit ville se ud.


  1. Super elegante Carrie Bradshaw inspirerede handsker fra ebay.co.uk til 87 kr.
  2. Monsoon Accessorize har lavet denne fine halskæde
  3. Champagne er et must kl 00.00. Drik den klassiske Moët & Chandon eller gå ind i Nag eller Illums Bolighus og køb en Champagne med guld i. Hvis ikke til nytår, hvornår så?
  4. Jeg er faldet for denne smukke kjole fra Topshop til 390 kr. Jeg elsker draperinger og så er farven fantastisk. Jeg vil bruge min mørkerøde 'Hot Tahiti' Mac læbestift til, som jeg fik i julegave.
  5. Vær stilet med en guld lommelærke med noget i til at varme sig på, når man står ude i kulden og sender raketter afsted.  
  6. Disse støvler er SÅ fede!! Jeg kan godt lide kombinationen af den fine enkle kjole og de edgy rå støvler. Støvlerne er designet af Cinziaria og kan købes hos Notabene for 3.300 kr.
  7. Normalt er jeg ikke så meget til DKNY, men dette ur er ret lækkert. Uret er set hos Asos.com.  

Hvad er dit forhold til Nytårs aften?

2 kommentarer:

  1. Hej :) Jeg er lige blevet fast læser!
    Det ville være fedt hvis du ville tage et smut
    forbi min blog:

    liseemilia.blogspot.com

    /Lise Emilia

    SvarSlet
  2. Det var da dejligt, det vil jeg gøre!

    Venligst Charlotte

    SvarSlet